چگونه با تبلیغات اینستاگرام برند خود را مطرح کنیم؟2021-11-16

اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی اینستاگرام؛ ساخت استراتژی و بهترین روش ها مگنت

نوع دیگری از تبلیغات که این مورد نیز بسیار مشاهده می‌شود، تبلیغات ویدیویی است. به این‌صورت که معمولاً یک ویدیوی ۱ دقیقه‌ای یا کمتر، به عنوان تبلیغ قرار داده می‌شود. به‌طور  کلی، ویدیوها اگر خوب طراحی شوند و از لحاظ بصری جذابیت بالایی داشته باشند، شانس دیده‌شدن‌شان بیشتر است، چرا که به‌طور معمول، توجه کاربران به ویدیو بیشتر از عکس است.

البته تبلیغات ویدیویی نیز به ۲ صورت قرار داده می‌شود، یعنی تبلیغ‌دهنده با صاحب پیج توافق می‌کند که چطور تبلیغش را قرار دهد. البته می‌توان براساس بودجه‌ای که درنظر گرفته شده این نوع تبلیغات را انجام داد. اینفلوئنسر در اصطلاح به شخصی گفته می‌شود که توانسته فالوورهای زیادی را جذب کند و به‌طور معمول، در یک زمینه خاص مثل تست غذا، ساخت ویدیوهای کمدی، تکنولوژی، آموزش آشپزی و … فعالیت می‌کند. اینفلوئنسرها، به‌واسطه فعالیتی که دارند توانسته‌اند فالوورهای زیادی را جذب کنند و قبل از این، شهرت زیادی نداشته‌اند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

با انتشار هم‌زمان در پیج‌های مختلف اینستاگرام، به شما کمک می‌کند خودتان را به همان افرادی نشان دهید که باید برندتان را بشناسند. برندینگ یک فرآیند استراتژیک است که برای ساختن و تعیین هویت یک برند (شرکت، محصول، خدمات یا حتی فرد) استفاده می‌شود. این فرآیند به تعیین و تبلیغ ویژگی‌ها، مزایا، ارزش‌ها و تمایزهای یک برند از رقبا به منظور ایجاد اعتبار و شناخته شدن در میان مخاطبین متمرکز است. در واقع، برندینگ به شما کمک می‌کند تا برند خود را در ذهن مخاطبان خود  شناخته شده و ارزشمند  تعریف کنید.

پس اگر برایتان سوال شد که چگونه در اینستاگرام برند شویم، این ۹ راهکار را در گوشه ذهن خود داشته باشید و صبوری کنید. اما اصلاً چه نیازی به این کار است؟ چرا باید بدانیم چگونه در اینستاگرام برند شویم؟ در بخش بعد می‌خواهیم پاسخ همین سوال را بدهیم. هشتگ ها از مهم ترین عوامل دیده شدن در اینستاگرام هستند.شما با استفاده از هشتک های مناسب و یک استراتژی درست می توانید به راحتی در فضای اکسپلور اینستاگرام دیده شوید. اگر با هشتگ گذاری آشناییت ندارید پیشنهاد ما تهیه خدمات اینستاگرام از شرکت وبیمو است. برای اینکه بهتر در معرض دید کاربران و مشتریان خود قرار گیرید باید یک تم خوب را انتخاب کنید.

برای برندینگ در اینستاگرام چه کنیم؟

این مورد را نیز می‌دانیم که خانم‌ها کمتر به فوتبال علاقه دارند و معمولاً این لوازم را نمی‌خرند. کاملاً واضح است که شما باید تبلیغات‌تان را در پیج‌هایی قرار دهید که اکثریت مخاطبین آن را، آقایان تشکیل می‌دهند. در اینجا راهکارهایی را توضیح می‌دهم که با استفاده از آنها، می‌توانید تبلیغات اینستاگرامی به مراتب بهتری را قرار دهید. توجه و استفاده از این نکات، می‌تواند بازدهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیج‌هایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیج‌هایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم. در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی می‌کنم.

برای مثال، تعداد بازدید استوری یا میزان اشتراک‌گذاری پست تبلیغاتی شما. اگر از پلتفرم جریان برای تبلیغات استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به انجام این کارها نیست؛ زیرا پنل جریان به‌صورت خودکار پس از اتمام تبلیغات گزارش کاملی از عملکرد کمپین در اختیار شما قرار می‌دهد. مانند تصویر زیر، تمامی فاکتور‌های موردنظر شما در اجرای تبلیغات به‌همراه گزارش تصویری آن‌ها در پنل جریان قابل مشاهده و دانلود در قالب فایل اکسل است. برای مثال به‌عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید از پلتفرم جریان استفاده کنید و از خدمات تبلیغات بازدیدی آن بهره‌مند شوید. با تبلیغات بازدیدی، تنها به ازای تعداد بازدید مشخص، پول پرداخت می‌کنید و با این کار در سرمایه و وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید. راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرام یکی از مهم‌ترین اصول برندینگ در اینستاگرام به حساب می‌آید.

چرا؟ تا وقتی ندانید مخاطب شما کیست، نمی‌توانید تصویر موردنظرتان را در ذهن او ایجاد کنید؛ تصویری که به آن برند می‌گوییم. ابزارهای بسیاری برای بررسی و تحلیل داده‌های اینستاگرام وجود دارند؛ اما همان ابزار اینسایت این پلتفرم تمام نیازهایتان را برطرف خواهد کرد.. برای تولید محتوای با کیفیت تر جدا از ثبت تصاویر با کیفیت شروع کنید به بررسی و اشنایی ابزارهایی که میتوانید از انها برای بالاتر رفتن کیفیت محتوایتان استفاده کنید. حتماً و حتماً حوزه کسب‌وکارتان را مختصر و مفید در این قسمت بنویسید.

برندینگ در اینستاگرام؛ چطور در اینستا برند موفقی داشته باشیم؟

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند مثل یک معجزه عمل کند، به‌شرطی که مواردی را در مورد آن بدانید و اجرا کنید. در این بین، کسب‌وکارهایی که اصول برندینگ در اینستاگرام را به درستی اجرا کردند توانستند پیشرفت چشمگیری را تجربه کنند. اینستاگرام پلتفرم دیداری جذاب و سریعی برای اجرای استراتژی‌های موفق بازاریابی است.

{

؟چطور در اینستاگرام برند سازی کنیم

|}

هرکدام از این صفحات می‌توانند صاحب یک برند باشند و خدمات یا محصولات خود را عرضه کنند. ( 50تا) اما نرخ افزایش فالوور نشان می‌دهد تبلیغات پیج A بازدهی بیشتری داشته و بهتر بوده‌است. برای تحلیل میزان رشد فالوور، در بخش اینسایت وارد your audience شده و گزینه see all را انتخاب کنید. یکی دیگر از راه‌ها برای انتخاب و تشخیص بهترین پیج، مشاوره با افرادی است که در زمینه تبلیغات باتجربه هستند و همچنین شناخت دقیق‌تری از پیج‌های مختلف دارند.

می‌توانید به کمک این اطلاعات بهترین برندینگ را در اینستاگرام انجام داده و مخاطبان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. یکی از مهم‌ترین مراحل پیش از شروع هر کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، تحلیل صفحات هدف و شناخت دقیق رقباست. تبلیغات بدون تحلیل، مانند شلیک در تاریکی است؛ شما نمی‌دانید آیا پیام شما به مخاطب موردنظر خواهد رسید یا خیر. بررسی نرخ تعامل، تغییرات فالوور و زمان‌بندی مناسب برای تبلیغات می‌تواند تفاوت بزرگی در موفقیت یا شکست کمپین شما ایجاد کند.

مطالعه ادامه این مطلب و تکنیک‌هایی که شرح می‌دهیم به شما عزیزان در راستای نتیجه بهتر کمک بسزایی می‌کنند. در مسیری که از جنبشی حمایت می کنید و در آن مشارکت می کنید، می توانید با استفاده از اعلام همکاری با سایر کسب ­وکارها اینکار را انجام دهید. اعلام همکاری  بدون پرداختی بین یک برند با برند دیگر وقتی به وجود می ­آید که این برندها از مخاطبان یکسانی برخوردار باشند. شما باعث پیشرفت و ترفیع برند آنها می شوید و آنها نیز همین کار را برای شما انجام می دهند، و هر دو برند از این افزایش در معرض دید قرار گرفتن نفع خواهند برد. اگر در حال حاضر در شبکه ­های اجتماعی دیگری فعالیت می کنید، می توانید برای خود تصویری آماده کرده و به سرعت کمپین خود را در اینستاگرام آغاز کنید. انتخاب بین تبلیغات استوری، فید، ویدئویی و چرخشی بستگی به نوع محتوای شما و ترجیحات مخاطبان دارد.

برای انتخاب نام کاربری و تصویر پروفایل، شفافیت را به هوشمندی ترجیح دهید. یک تصویر پیش‌فرض خوب برای پروفایل، لوگوی برند شماست؛ ولی می‌توانید در مناسبت‌های خاص پس‌زمینه‌های ویژه‌ای یا المان‌هایی مثل سبزه برای عید نوروز به آن اضافه کنید. بخش‌های اصلی پروفایل شامل نام کاربری، تصویر پروفایل، کتگوری کسب‌وکار، لینک، آدرس و بیو (Bio) هستند. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. قبل از هرچیز باید مشتری احتمالی خود را بشناسید؛ اینکه چند سال دارد، جنسیت و شغل او چیست، کجا زندگی می‌کند، چه علاقه و ارزش‌هایی دارد.

با این اوصاف می‌توان با قطعیت گفت که تبلیغ در استوری گزینه مناسبی است. برای مثال لینک صفحه خرید محصولات خود را در استوری اینستاگرام منتشر کنید. برای شرح این روش از تبلیغ نویسی در اینستاگرام لازم می‌دانیم که به نکته مهمی اشاره کنیم. برای مثال آیا هدف شما جذب فالوئر است یا فروش محصول؟ متناسب با اهدافی که دارید، می‌توانید مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید. به این طریق می‌توانید دنبال کنندگان خود را نسبت به هدفی ترغیب کنید. مرتباً، تعداد دنبال­ کنندگان خود، میزان تعامل آنها و کلیک­ هایشان را اندازه­ گیری کنید، تمامی این موارد شما را در توسعه، بهبود و پیشرفت شبکه­ ی اجتماعی­ تان یاری می دهد.

چرا باید کسب و کاری که بعضاً چندمیلیون تومان، تنها برای ۱ روز تبلیغ خود صرف می‌کند، محتوای باکیفیتی را ارائه ندهد؟ منظورم از محتوای باکیفیت، ویدیو یا عکسی است که به عنوان تبلیغ قرار داده می‌شود. بارها دیده‌ام که تصاویر بی‌کیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار داده‌اند. صاحبان این پیج‌ها، در قبال مبلغی که دریافت می‌کنند، تبلیغات صفحات یا کسب و کارهای دیگر را درون پیج خود قرار می‌دهند که این مورد نیز روش‌های مختلفی دارد و در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد. در این مقاله می‌خواهم به این سؤال پاسخ دهم که چطور از تبلیغات در اینستاگرام بیشترین بازدهی را بگیریم؟ می‌خواهم به شما نکاتی را بگویم که بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید. شاید شما در اینستاگرام تبلیغاتی را قرار داده باشید یا اینکه قصد دارید تبلیغاتی را بگذارید. اگر بدون اینکه در این‌باره تحقیق کنید و نکات مهمی را رعایت نکنید، بعید است که نتیجه دلخواه را بگیرید و تنها پول‌تان را دور ریخته‌اید.

در این بخش می‌توانید ببینید کدام پست شما بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، ذخیره شده یا به اشتراک گذاشته شده است. میزان فالو یا آنفالو شدن پیج هم از دیگر اطلاعاتی است که اینستاگرام در اختیار پیج‌های بیزینس قرار می‌دهد. تمامی این امکانات به شما کمک می‌کنند بهتر و دقیق‌تر با سلیقه و نیاز مشتریانتان آشنا شوید و ارتباط موثرتری با آن‌ها برقرار کنید. آنها به راحتی تفاوت تبلیغات واقعی را با تبلیغات اغراق شده و غیرواقعی تشخیص می‌دهند. فراموش نکنید که در بحث تبلیغات در اینستاگرام همیشه با مخاطبین و مشتریان خود صادق باشید و اساس تبلیغات خود را بر صداقت با مشتری بگذارید.

بنابراین، تا به اینجا 10 نکته­ ی عالی برای پیشبرد برند سازی در اینستاگرام را بررسی کردیم. اما اگر به کمک تخصصی در این مورد نیاز داشتید، با ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید تا شما را در این مسیر یاری کنیم، چرا که باور داریم موفقیت از برداشتن قدم ­های کوچک اما درست، حاصل می شود. بررسی ویژگی‌های جمعیتی مخاطبان مانند سن، جنسیت، محل سکونت و وضعیت اجتماعی می‌تواند به شما در شناسایی مخاطبان هدف کمک کند.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات این است که فقط محتوا تولید کنید و هیچ تعاملی با کاربران نداشته باشید. به نظرات و پیام‌های دایرکت پاسخ دهید و در استوری‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در نیلا مارکتینگ، ما به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین برنامه‌ریزی را برای انتشار محتوا در اینستاگرام طراحی کنید. ما در کنار شما خواهیم بود و با طراحی استراتژی‌های برندینگ مبتنی بر نیازهای شما، به شما کمک می‌کنیم تا در این فضای رقابتی، موفق شوید.

این کار می‌تواند مخاطبان را به‌ اشتراک‌گذاری پست‌ها و معرفی برند شما ترغیب کند که به‌صورت رایگان می‌تواند دسترسی شما به کاربران بیشتری را فراهم سازد. اشتباهات رایج در اینستاگرام مارکتینگ ممکن است مانع دستیابی شما به نتایج مطلوب شود. با داشتن برنامه‌ریزی مشخص، تعامل موثر با مخاطبان، تولید محتوای باکیفیت، توجه به آموزش اینستاگرام مارکتینگ و تحلیل منظم عملکرد می‌توانید این اشتباهات را کاهش دهید و به استراتژی موفق در اینستاگرام دست یابید. اگر فکر می‌کنید اینستاگرام فقط جایی برای عکس‌های دوستانه یا ویدیوهای خنده‌دار است، باید تجدیدنظر کنید! اینستاگرام امروز تبدیل به ابزاری بسیار موثر، کاربردی و قدرتمند برای برندها شده و می‌تواند به شما در جذب مشتریان، افزایش فروش و ایجاد تعامل واقعی با مخاطبان کمک کند.

در ادامه، گام‌های کلیدی و روش‌های اثربخش برای بازاریابی در اینستاگرام را به‌طور کامل توضیح می‌دهیم. به همین خاطر لازم است دقیق‌تر به تعداد لایک و کامنت نگاه کنیم؛ اگر پستی تعداد لایک بالا و تعداد کامنت کم داشته باشد، احتمال اینکه لایک‌ها جعلی باشند زیاد است. در نهایت، هزینه برندینگ در اینستاگرام بسیار متغیر است و بستگی به نیازها و استراتژی هر برند دارد. بهتر است برند هزینه‌ها و منابع خود را به طور دقیق بررسی کند و برنامه‌ریزی مناسب برای برندینگ در اینستاگرام داشته باشد. این محتواها شامل عکس‌ها، ویدئوها، نقل‌قول‌ها، نکات کاربردی و غیره است.

با استفاده از این نوع تبلیغات می‌توانید چندین تصویر یا ویدئو را در یک پست نمایش دهید و به مخاطبان اجازه دهید تا آن‌ها را ورق بزنند. این نوع تبلیغات برای نمایش مجموعه‌ای از محصولات یا مراحل یک فرآیند مناسب هستند. از رنگ‌ها، فونت‌ها و طراحی‌های جذاب استفاده کنید تا تبلیغ شما توجه مخاطبان را جلب کند. عناصر بصری جذاب می‌توانند محتوای شما را متمایز کنند و کاربران را به تعامل بیشتر با آن ترغیب کنند.

برای اینکه در این میدان رقابتی اینستاگرام، فرصت رشد داشته باشید، تبلیغات می‌تواند به شما کمک کند. اغلب کارشناسان حوزه برند سازی عقیده دارند که اینستاگرام، بهترین پلتفرم برای برندینگ شخصی است. تعداد بسیاری از افراد، محبوب و معروف شدن را دوست دارند و سعی می‌کنند به هر طریقی، به محبوبیت دست یابند و از خود یک برند بسازند. اما نکته‌ای که باید آن را لحاظ کنیم این است که برندینگ تفاوت زیادی با معروفیت دارد. پس بهتر است تعریف دقیقی از برندینگ شخصی در اینستاگرام به شما ارائه دهیم.

اطمینان حاصل کنید که هر پست هدفی دارد که سعی در دستیابی به آن دارد و هر جا که ممکن است شامل فراخوان‌های اقدام (CTA) باشد. قبل از هر چیزی، بهتر است بدانید که برندینگ از واژه برند به وجود آمده است. یک برند، در واقع به مشخصه یا ویژگی‌هایی که یک شخص یا شرکت را از دیگران متمایز می‌کند، گفته می‌شود. با این حساب، برندینگ نیز شامل تمام فعالیت‌هایی می‌شود که با هدف افزایش آگاهی برند و بهبود جایگاه آن در ذهن مخاطب انجام می‌گیرند.

علاوه بر این شما با هشتگ های محبوب کاربران، می‌توانید فالوورهای خود را به منشن کردن برندتان تشویق کنید. بهترین راه منشن کردن برند شما استفاده از خدمات و محصولات شما و معرفی آن به سایر کاربران است. محتوای شما باید متنوع باشد و با ارزش‌های برند شما همخوانی داشته باشد. این محتوا می‌تواند شامل پست‌ها، استوری‌ها، ویدئوها و حتی تبلیغات هدفمند باشد. همچنین، باید سعی کنید محتوای شما نه تنها تبلیغاتی باشد، بلکه به مخاطب ارزش افزوده‌ای بدهد و به نیازهای او پاسخ دهد.

این صفحات می‌توانند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشند، به شرطی که فالوورهای آن‌ها فیک یا جعلی نباشند و همچنین نرخ تعامل بالایی داشته باشند. با توجه به اهمیت این پلتفرم و قابلیت‌های فراوانی که برای تبلیغات و ارتباط با مخاطب دارد، برندینگ صحیح می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما داشته باشد. ما در نیلا مارکتینگ در کنار شما خواهیم بود و با ارائه خدمات تخصصی و استراتژی‌های هدفمند، به شما کمک می‌کنیم تا در این پلتفرم رقابتی، پیشرفت کرده و برند خود را به جایگاه بالاتری برسانید. برندینگ به‌طور کلی به فرآیند ساخت یک هویت خاص برای کسب‌وکار، محصول یا خدمات شما اشاره دارد. این فرآیند شامل طراحی لوگو، انتخاب رنگ‌ها، تعیین پیام‌ها و استراتژی‌های ارتباطی است که شما از طریق آن‌ها خودتان را به مخاطب معرفی می‌کنید. در اینستاگرام، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، چرا که این پلتفرم به‌طور ویژه بر روی بصری‌بودن محتوا تأکید دارد.

این اتفاقات می‌تواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. نوع دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که البته این تبلیغ به صورت مستقیم نیست و همه نمی‌توانند آن را ببینند. در این روش، صاحبان پیج‌ها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانت‌های دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق ربات‌ها اقدام می‌کنند. استفاده از این روش زیاد توصیه نمی‌شود، چرا که معمولاً اگر شخصی ببینید چنین پیام تبلیغی برای او دایرکت شده، احتمالاً آن اکانت را بلاک خواهد کرد. استفاده از هشتگ های معتبر و پرکاربرد باعث افزایش آگاهی کاربران درباره برندها می‌شود.

برندهای متخصص در این زمینه، محصولات خود را در هر پستی که در اینستاگرام می گذارند ارائه می دهند، اما همیشه با دید بصری برجسته یا به شیوه ­ای ماهرانه. در ادامه 10 نکته برای پیشبرد برندسازی در اینستاگرام آورده شده است که به شما کمک می کند در این پلتفرم موفق باشید. به عنوان مثال، می‌توانید بخشی از بودجه را به تبلیغات استوری، بخشی را به تبلیغات فید و بخشی را به همکاری با اینفلوئنسرها اختصاص دهید.

بنابراین تبلیغتان را باید به پیجی بسپارید که مخاطبانش دارای چنین ویژگی‌هایی ‌باشند. انتخاب استراتژی محتوا، شامل نوع محتوا (تصاویر، ویدئوها، استوری‌ها) و تم‌های مرتبط با برندتان است. همچنین تولید محتوای خلاق و ارزشمند کاربران را به شما جذب خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که محتواهایی که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید با برندینگ شما همگام هستند.

رقبای شما هر روز محتوای جدید منتشر می‌کنند و قاپ مشتری را می‌دزدند! این برای شما کافی نیست تا مرتب محتوا تولید کنید؟ در اینستاگرام روزانه میلیون‌ها محتوا منتشر می‌شود؛ در این بازار شلوغ، برای دیده‌شدن باید حضور مستمر داشته باشید. نتیجه چیست؟ اول اینکه مخاطب راحت‌تر اعتماد می‌کند و دوم، تعامل او با کسب‌وکار افزایش می‌یابد. – می‌توانید اطلاعات ارزشمندی دربارۀ جمعیت‌شناسی و رفتار مخاطبان خود در پلتفرم، از جمله سن، جنسیت و فعالیت آنها به دست آورید. البته، برای افرادی که پرسونال برندینگ می‌کنند، استفاده از تصویر با کیفیت خودشان در پروفایل منطقی‌تر است؛ مخاطب تصویر فرد را به ذهن می‌سپارد.

  • اگر محصولات یا خدمات شما متناسب با حوزه کاری این افراد باشد قطعا شانس فروش بیشتری از این طریق خواهید داشت.
  • {
  • تعیین دقیق نوع محتوای مورد نظر، زمان‌بندی و انتظارات از همکاری می‌تواند به بهبود نتایج کمک کند.
  • |}{
  • این پلتفرم با ارائه گزارش‌های تحلیلی دقیق از صفحات اینستاگرام، اطلاعاتی مانند نرخ تعامل، میانگین لایک و کامنت، روند تغییرات فالوور و میزان فعالیت تبلیغاتی صفحات را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • |}
  • اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین رسانه‌های اجتماعی در سطح جهان، فرصت کسب درآمد را برای کاربران...
  • {
  • به همین ترتیب می‌توانید رضایت و وفاداری مشتریان را نیز افزایش دهید.
  • |}
  • بنابراین پیروی از این استراتژی یکی از عوامل موفقیت در اینستاگرام خواهد بود.

این پلتفرم ابزاری سودمند برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند بازاریابی در اینستاگرام را به سطح بالاتری ببرند. از طریق جریان می‌توانید به‌صورت هدفمند، مقرون‌به‌صرفه و با نتایج شفاف، تبلیغات خود را مدیریت کنید و کسب‌وکار خود را رشد دهید. خدمات دیجیتارگتینگ زنجیره کاملی در زمینه تولید محتوا از جمله طراحی گرافیک و ویدئو مارکتینگ،ساخت تیزر تبلیغاتی،عکاسی صنعتی است،محصول ما در نهایت خلاقیت و دیده شدن و و بالا بردن کیفت تولید محتوای شماست. یکی از معیارهای اساسی برای ارزیابی کیفیت یک صفحه اینستاگرام، نرخ انگیجمنت یا تعامل کاربران است. هر چه تعداد بیشتری از کاربران پست‌ها را لایک، به اشتراک بگذارند و نظرات بگذارند، این نشان دهنده این است که تبلیغ شما در آن صفحه بهتر دیده می شود و بازخورد بیشتری دارد.

بررسی کنید که چه زمانی مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند و تبلیغات را در آن زمان منتشر کنید. پیام اصلی تبلیغ باید به وضوح مشخص باشد و متناسب با هدف‌های تبلیغاتی شما طراحی شود. پیام شما باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان را جذب کند و آن‌ها را به اقدام مورد نظر ترغیب کند.

فقط به یاد داشته باشید که ابتدا تصاویر را برای هر صفحه ­ای بهینه کنید، در واقع سایز و کیفیت و حجم آن را به گونه ­ای انتخاب کنید که مناسب شبکه اجتماعی مورد استفاده ­ی شما باشد. مشخص کنید که چه میزان بودجه‌ای برای کمپین تبلیغاتی خود در نظر گرفته‌اید. رسانه‌های اجتماعی نوع جدیدی از سلبریتی‌ها را به وجود آورده اند؛ آنهایی که به شهرت معروف هستند.

پس از اینکه یک صفحه اینستاگرامی حرفه‌ای برای کسب ‌و کارتان ساختید و آن را سر ‌و ‌سامان دادید، نوبت به تبلیغات می‌رسد. در این مقاله از کارینو قصد داریم از صفر تا صد نحوه رسیدن به موفقیت در اینستاگرام و ساختن یک برند مطرح را به شما آموزش دهیم. اگر به ‌تازگی وارد فضای کسب‌ و کار آنلاین شده‌اید، با مطالعه مطلب زیر اطلاعات مفیدی درباره برندسازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به دست می آورید. یک سایت با طراحی زیبا و کاربرپسند می‌تواند تجربۀ کاربری را به طور چشمگیری بهبود بخشد و نرخ تبدیل را افزایش دهد.

بهتر است ابتدا معنای برندسازی به‌صورت کلی را بررسی کنیم و سپس سراغ برند سازی در اینستاگرام برویم. برخلاف تصور عموم، لوگوی یک مجموعه، تنها المان برند آن محسوب نمی‌شود. برند یک حقیقت غیرمادی است؛ یعنی امکان دیدن یا لمس کردن آن وجود ندارد؛ اما به انسان‌ها کمک می‌کند که یک کانسپت یا تصویر ذهنی از یک کمپانی و محصولاتش برای خود بسازند. در واقع، برند همان چیزی است که یک مجموعه را از باقی رقبایش متمایز می‌کند.

در ادامه به بررسی برخی راهکارها برای بازاریابی موفق در این پلتفرم برای برندهای کوچک می‌پردازیم. پلتفرم تبلیغات جریان با اجرای هزاران کمپین موفق می‌تواند به شما در گرفتن نتایج بهتر کمک کند و گزارش کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهد. از آنجا که مردم اغلب به افراد مشهور اعتماد بیشتری دارند، استفاده از تصاویر یا نام‌های آن‌ها در تبلیغات می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا بازار هدف خود را بهتر معرفی کنند.

مشابه بودن محتوای پیج شما با محتوای صفحه موردنظر به این معنا نیست که شما رقیب یکدیگر هستید؛ بلکه می‌توانید از این تشابه به نفع خودتان استفاده کنید. برای مثال، فرض کنید فروشنده لباس‌های ورزشی هستید و می‌خواهید خبر تخفیف آخر سالتان را به اطلاع مخاطبان برسانید. هر پیجی که محتوایی با موضوع ورزش و سلامتی داشته‌باشد، برای تبلیغ شما مناسب است. حتی اگر محتوای پیج‌هایتان مشابه یکدیگر باشد، هیچ اشکالی نخواهد داشت. سعی کنید برای اجرای کمپین تبلیغاتی رسانه‌ای را انتخاب کنید که علاوه بر تشابه با موضوع پیجتان، محتوای زرد و بی‌کیفیت نداشته باشد و از منابع معتبر و تخصصی برای تولید محتوا الهام گرفته‌باشد.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام